Dinsdag 26 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

26 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

De poort van de camping waar we op stonden ging om 8 uur open, en wij gingen daar als eerste doorheen. We hebben in driekwartier alle laatste dingen opgeruimd, schoongemaakt, de watertank geleegd, en ook het vies ste kluste de wc leeg gestort. Om 2 over 8 reden we de poort uit, weg van Malibu op naar Los Angeles. Waar we de camper in gingen leveren. En net zoals het ophalen moesten we weer wachten. Gelukkig geen 3 uur, maar een kwartier. De auto hadden we toen al opgehaald om geen taxi te hoeven bestellen. Voor ons en de koffers. Alles paste in onze gehuurde auto, een ford mustang. Waarvan het dak open kan. Er is een foto van tussen de foto's, maar het blog gooit alles op de zelfde datum, die van 11 augustus. Dus dat wordt even zoeken voor jullie. Met de muziek lekker hard en het dak open zijn we naar ons huisje gereden. Het voelde als thuis komen. Nu hoeven we ons niet meer zachtjes om te draaien in bed om dan geen andere wakker te maken door de bewegingen van de camper. We zijn lekker van de goede wifi verbinding gaan genieten. Ik heb het hele blog bijgewerkt met foto's en verslagen. En toen wilde we nog wat gaan doen, nog even de outlet van Los Angeles checken. Een klein half uurtje rijden en toen waren we er. Met het dak open en deze temperatuur, 29 graden en heldere blauwe lucht, is dat heerlijk.
Bij terugkomst gelijk gegeten en toen maar weer lekker rusten, daarna toen het tijd was om te gaan slapen, gaan slapen.

• 27 Augustus 2014 - 10:45

Oom Ton En Tante Lia:

Hallo allemaal,

Ga zo meteen zoeken naar de foto.s Dat is nog even een klapper op de vuurpijl, zo rijden met open dak , heerlijk weertje,Ford mustang onder je kont. Denk dat je vader wel heb zitten stralen. Zo.n auto en dan nog prachtige meiden erin. Dat voelde wel heel trots, denk ik. Nu nog heerlijk slapen , wij zien jullie weer thuis in noordwijkerhout. Goede reis tot gauw groetjes xxxxxx

• 27 Augustus 2014 - 12:13

Opa En Oma Duivenvoorde:

27-8 -14 , 12 uur hoi allemaal dat is geweldig z n mustang mag richard de teugels wel goed vast houden met zulke mooie meiden achter in hij zal wel in z n nopjes zijn.verder een veilige thuis komst,OOST WEST THUIS BEST ,GROETEN OPA EN OMA