Woensdag 27 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Woensdag 27 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ten eerste, dit bericht is vanuit Los Angeles. Wat betekend dat ik niet in het vliegtuig zit. Maar Danique en mama wel. Er waren twee plekken, hun zijn nu onderweg naar huis. Wij (ik en papa) proberen morgen de vlucht van 2 uur lokale tijd. Als we die halen zijn we vrijdag ochtend 10 uur jullie tijd thuis. Danique en mama zullen om half 1 landen op schiphol op de 28ste, de verjaardag van mama. Geef ze een hartelijk welkom want wij slapen dan nog (half 1 bij jullie is 4 uur s' nachts hier).

• 28 Augustus 2014 - 09:51

Oom Ton En Tante Lia:

Hallo jullie twee,

Eerste plaats hartelijk gefeliciteerd met Margret, HOERA. Zooooooooo jullie nog een extra dagje in Los Angeles. Nu de kans om lekker de bloemetjes buiten te zetten. ha, ha, Maak er nog wat van. Tot gauw.

• 28 Augustus 2014 - 14:31

Oma Brouwer:

We waren op Schiphol en dat was heel leuk. We hadden Danique gesmst en wist dat we daar stonden, een verrassing met een mooi bloemetje voor de jarige. Ze was heel erg verrast.