Woensdag 20 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Woensdag 20 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Woensdag 20 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Rond 2 uur kwamen we aan op onze camping waar we twee nachten zouden blijven. Met zwembad, wifi en zeezicht. Morgen ochtend moeten we om 10 uur bij Alcatraz zijn, dus zijn we maar even gaan kijken hoe we daar heen moesten. Met de trein en de tram deden we er een uur over om er te komen. We zijn doorgelopen naar Fishers mans wharf. Waar Danique haar familie heeft ontmoet. De zeehonden, ze liggen daar met hele groepen op vlotten in de zee bij pier 39. Pier 39 is de mooiste pier van allemaal. Je kan er shoppen en eten, wat we natuurlijk allebei hebben gedaan. San Fransisco is een hele mooie stad. De gebouwen zijn artistiek, de straatjes zijn steil, de huisjes hebben ieder hun eigen uitbouw en verschillende kleuren. Wat het heel leuk maakt om vanuit de bus naar buiten te kijken. We wisten nu waar we de volgende ochtend moesten zijn dus zijn we weer naar de camper gegaan. We zijn vroeg naar bed gegaan omdat de wekker om 7 uur ging om naar Alcatraz te gaan.

• 24 Augustus 2014 - 10:32

Oom Ton En Tante Lia:

Hoi, allemaal

Dat was vast een heel ontroerend wederzien voor Danique om haar familie te zien. Ha, ha. San Fransisco heb ik gehoord van Robert dat dat een heel mooi stad is. Zijn jullie ook die lange grote brug over geweest? Weet even niet hoe die heet. Op naar Alcatraz, de gevangenis. groetjes

• 27 Augustus 2014 - 04:44

Danique:

Jaa ik vond het zeker heel ontroerend om ze eindelijk weer te zien maar onze korte samenzijn was fijn maar echt veel te kort. Het afscheid was echter het moeilijkste.