Zaterdag 23 augustus - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Zaterdag 23 augustus - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

23 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Monterey

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen. En wel tot 8 uur, we zouden naar Monterey vertrekken. Een stad waar allemaal rijke mensen wonen. Maar waarvan je niet weet wie het zijn. De snelweg die we namen, highway 1, loopt het meeste langs ze zee. Met dus ook hele mooie uitzichten. Deze snelweg loopt van San Francisco naar Los Angeles. Die we dus deze laatste paar dagen af zouden rijden. Monterey staat bekend om haar baai. Die dus ook heel mooi is. Het is niet diep, en het water is helder. Er groeien mooie koralen die je vanaf uitzichtpunten kan bekijken. Ook waren er weer zeehonden. Die op de rotsen lagen. We hebben de 17 mili road gereden. Een weg van 27 kilometer, die langs het strand en dure huizen loopt. Toen we allee gezien hadden wat je hier kon zien. Zijn we naar de camping gereden, rond 6 uur kwamen we er aan. Het weggetje naar toe dat was een leuk weggetje. Het was net breed genoeg voor een camper. Het ging af en toe steil omhoog of naar beneden. En als een een auto tegemoet kwam had je een probleem. En dat hadden we ook, twee keer. Even een oprit op en dan past het net aan. Nu staan we op onze plek waar we super wifi bereik hebben. Het beste wifi wat we hebben gehad. Alleen kan ik nog steeds geen foto's uploaden omdat het een openbaar netwerk is, helaas voor jullie. Misschien later als we in Los Angeles zijn.

• 24 Augustus 2014 - 11:24

Oom Ton En Tante Lia:

Hallo,

Dus jullie reizen langs de zee , weer naar beneden naar Los Angeles. doen onderweg nog mooie punten aan. Dat jullie koralen hebben gezien is heel bijzonder. Geniet de laatste dagen. Verlangen jullie al naar huis?Het weer is hier: heel nat!!!!!! groetjes uit het bijna weggespoelde noordwijkerhout.