Zondag 17 augustus - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Zondag 17 augustus - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Zondag 17 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lee Vining

Om half 6 ging de wekker. Roy moest z'n binnenlandse vlucht halen om 8 uur naar Los Angeles. En op LA ging om 2 uur de vlucht naar Amsterdam. Wij moesten vandaag een heel stuk rijden met de camper. Omdat we niet door de Death Valley mochten, omdat het daar 42 graden is, mag je daar niet door heen rijden. Moesten we er om heen. En zoals de naam al zegt. Er is niks. We hebben honderden kilometers gereden zonder een huis tegen te komen. Onderweg kwamen we door 3 dorpjes. Die nog kleiner waren dan de Zilk. Rond 5 uur kwamen we aan bij de camping. We waren allemaal moe van de korte nacht en lange dag. We zijn vroeg naar bed gegaan. Om de volgende ochtend naar het meer te gaan wat hier 10 miles vandaan ligt, dat is 18 kilometer. Maar vanaf onze camping had je er uitzicht op.