Vrijdag 15 augustus - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Vrijdag 15 augustus - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 15 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanochtend ging de wekker weer vroeg, om de zonsopgang te bekijken. Ik ben zelf niet geweest, was te vroeg en het bed van Danique en mij slaapt al niet lekker. Dus een paar uurtjes erbij kon geen kwaad. Papa mama en Roy die gingen er op uit. Toen ze terug kwamen zijn we zo snel als mogelijk vertrokken naar onze volgende slaap plaats Zion National Park.
Om 1 uur kwamen we aan in het park. Het was erg benauwd, ongeveer 38 graden. Er waaide ook geen windje want we zaten tussen rotsachtige bergen van 300 meter hoog. We gingen met een slingerweg naar de camping, de mooiste dingen hebben we al gezien dachten we. Maar wetende wat er nog moest komen is dat niet zo. Op de camping hebben we ons omgekleed om te gaan wandelen, met dit landschap meer een hike. Met een shuttle bus hebben we ons 8 kilometer de bergen in laten rijden en hebben daar een pad van 3 kilometer gewandeld, langs een rivier die de Virgin rivier heet. Onderweg hebben we veel eekhoorns gezien, ook 4 vrouwtjes herten, die gras aan het eten waren. Het pad was heen en terug, geen rondje, dus hebben we twee keer het zelfde gezien. Bij het begin punt, en ook eindpunt hebben we de bus weer gepakt die prop vol zat omdat het tegen etenstijd liep. Maar wij waren nog niet klaar. Op een aantal volgende haltes zijn we uitgestapt en hebben we gewandeld. Ook nog een kleine waterval tegengekomen. De zon verdween al snel achter de hoge rotsen dus werd het koeler in de dalen. Gelukkig hoeven we niet met airco aan te slapen, maar met de ramen wijd open.

• 17 Augustus 2014 - 11:34

Opa En Oma Duivenvoorde:

hoi lieve kinderen heb de reisverslagen gelezen. het jullie goed zo en veelplezier,ja MARGRET je had ook een keer met PA z n camper moeten oefenen dan hadden er geen laden open gegaan je weet uit ervaring dat eronder weg laden en deuren gesloten moeten .en over drempels gas terug nemen,maar toch knap van jou om achter het stuur te kruipen.verder het zijn mooie verhalen wij wensen jullie nog veel goeds en plezier GR opa&OMA DUIFIE.

• 17 Augustus 2014 - 18:52

Oom Ton En Tante Lia:

Hallo allemaal.
    Weer een leuk verhaal Richelle, je doet het toch maar, mijn complimenten. Handig zo.n shuttlebus,kan je opstappen wanneer je maar wilt. Ome Ton zal jaloers zijn omdat jullie vrouwtjes herten hebben gezien.Zo te lezen zien jullie echt mooie natuur in het Zion park. Geniet , groetjes uit het verre Nederland. xxxx