Woensdag 13 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Woensdag 13 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Woensdag 13 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Om 5:45 ging de wekker. Omdat we de zonsopgang wilde zien. Maar het regende dus alleen de mannen gingen er op uit. Ze zijn met de bus naar een uitkijk punt gegaan en hebben daar wat foto's gemaakt. In hoeverre je wat kon zien. De hele Canyon was vol gepropt met wolken en mist. Dit zou nog wel twee dagen zo blijven werd ons verteld toen we na het ontbijt de zuidelijke bus hadden gepakt. We hadden gehoopt dat er meer zicht was. Maar nee, alleen maar mist. Wel was er een souvenir shop met oorbellen, kettinkjes, dromen vangers gemaakt door de indianen. Omdat er zo slecht zicht was hebben we besloten om maar naar de volgende stop te rijden. Dat was page, best wel dichtbij, onderweg kwamen we nog diepe canyon's tegen, waar we natuurlijk nog even een fotootje geschoten hebben. Rond 3 uur kwamen we aan op de camping het was bewolkt met af en toe een zonnetje, toch nog best warm. We hebben een duik in het overdekte zwembad genomen. Na het avond eten zijn Roy ik (Richelle) en mama een berg achter de camping beklommen, we hadden best mooi uitzicht over het stadje en de weide omgeving. Ook moesten we nog even een verhaal posten op het blog van gisteren. Omdat we op een camping zonder stroom en wifi stonden. Hier hadden we wel wifi. En hoe langzaam was dat zeg! Het duurde een kwartier eerdat internet geopend was. Uiteindelijk heb ik het gepost door de 4g van papa, wat ook amper bereik had, maar het staat erop! Morgen staan we vroeg op om de Antilope Canyon te bezoeken.

• 14 Augustus 2014 - 23:19

Tante Lia En Oom Ton:

Ondanks het niet zo mooi weer zijn jullie lekker actief. Lijkt me heel indrukwekkend de grand canyon.Ik denk als je daar staat je je wel heeeeeeel klein voelt. Gelukkig dat hier wel wifi is,wil jullie verhalen, belevenissen niet missen . groetjes