Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Maandag 11 augustus - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Maandag 11 augustus

Door: Richelle

Blijf op de hoogte en volg Richelle

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Needles

Vandaag gingen we de camper ophalen, alle koffers moesten weer ingepakt worden en het huisje moest worden opgeruimd. Rond 10 uur reden we weg. Op naar de camper verhuur plek. Om 11 uur waren we er, we hadden gelijk ingecheckt, er waren 5 mensen voor ons. Dus we dachten we zijn zo aan de beurt. Totdat we hoorde dat ze eerst alle mensen hielpen die hun camper kwamen inleveren, dat waren er ongeveer 15. Dat duurt dus nog wel even. Dan denk je, ze zullen hier vast wel wifi hebben, ik me telefoon pakken en ja free wifi, met wachtwoord. Stond er een bordje op tafel met het wachtwoord. Ik het wachtwoord invullen, werkt het niet. Bij andere mensen met iPhone's werkte het ook niet, helaas pindakaas. Dat wordt dus wachten zonder vrienden. Gelukkig stond er wel een tv aan, met de film Frozen. Die heb ik nu dus ook 4 keer gezien. Maar goed, 3 uur wachten verder konden we eindelijk naar de camper. De koffers hebben we gelijk op het bed gegooid en we zijn gaan rijden. Het is erg wennen, een camper, het is groot en hobbelt heel erg. Ook kan je alles doen wat je wilt, lopen, kaarten, verslag schrijven, slapen, ook al wordt je daar best misselijk van. We zijn vandaag naar Needles gereden zoals jullie op de foto kunnen zien. We ruilen nu officieel de stad om voor natuur. Er is soms kilometers lang niks te zien, alleen maar natuur. Rond half 10 kwamen we aan om de camping, er hing een briefje op de deur van de check in balie, met wat onze plek was en heel belangrijk de wifi code :D ook stond er dat het zwembad nog open was, het is nu 38 graden dus we zijn nog maar even een duik gaan nemen. Na een heerlijk verfrissende duik zijn we naar bed gegaan. Met uiteraard de airco aan.

• 12 Augustus 2014 - 14:54

Karin:

Hey allen,

Ja wachten duurt altijd lang.
    Wel lekker dat je in de camper een beetje vrijheid hebt om bewegen.
    Heerlijk hoor na zo een lange warme dag nog ff een duik in t zwembad, mis alleen een foto.....;-)
    Heb mijn laptop even op zijn kant gezet om de foto's te bekijken.

Hier is het sinds gisteren aan het waaien en heeft het geregend.
    Het is hier nu 14.52 jullie liggen vast nog te slapen.

Erg leuk om iedere x wat te lezen.

gr Karin

• 12 Augustus 2014 - 22:44

Duivenvoorde Sjaak En Wilma:

hoi luitjes hoe vergaat het jullie,gezelllig zo met z n grotecamper.hier is het erg nat,hou jullie taai kijk uit en geef geluid gr opa en .oma

• 13 Augustus 2014 - 18:14

Oom Ton En Tante Lia:

Dat wachten duurde wel erg lang, oke, maar dan heb je ook wat. Wat een grote camper,lux hoor, op naar het verder avontuur. Geniet. groetjes

• 18 Augustus 2014 - 05:03

Richelle:

Hoi Karin,
    Heerlijk inderdaad een grote camper, maar toch op den duur voelt het weer klein. En soms werkt het internet niet zo goed, het duurt zo lang om foto's up te loaden op een openbaar netwerk.

Opa en oma, leuk dat het gelukt is met reageren op het blog :) we genieten er volop van.