Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richelle Brouwer - WaarBenJij.nu

Zaterdag 9 augustus

Door: Danique.

Blijf op de hoogte en volg Richelle

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag waren we later wakker geworden dan normaal omdat we eindelijk een beetje beginnen te wennen aan ons nieuwe ritme. Er stond nog een ding op onze to do list en dat was naar downtown toe gaan. We hebben daar eerst rond gereden om te bekijken waar de leuke en mooie plekjes waren toen pas zijn we voor een parkeerplek gaan zoeken maar je hoefde eigenlijk niet echt goed te zoeken want om de 30 meter had je wel een parkeerplaats. In downtown is het eigenlijk heel apart want als je links kijkt zie je een wolkenkrabber en aan de andere kant zie je een man lopen in een versleten broek en een vieze trui met achter hem een uit het jaar 1800 flat met kleine appartementen.

We gingen lunchen in een park in downtown waar ook een aantal zwervers rondliepen en lagen te slapen tot dat de politie kwam. De politie spreekt iedereen aan die ergens ligt waarom dat zo is snappen wij ook niet. In het parkje waar wij zaten te lunchen waren ze ook de sound aan het checken voor een concert die later op de avond plaats zou vinden. Dit vonden wij natuurlijk niet heel erg, een leuk liedje op de achtergrond.

Na de lunch pauze hebben we nog eventjes rond gelopen en daarna zijn we de parkeerplaats weer gaan opzoeken, wat ook nog een hele job was voor sommige mensen zoals Richelle en Mama die opeens de hele andere kant opliepen terwijl de parkeer plaats al lang inzicht was... Beetje raar hè.
We kwamen rond drie uur aan bij ons huisje waar lekker op onze bedjes hebben gelegen en niets hebben gedaan.

Na een heerlijke maaltijd bereid door mij (Danique) en mama zijn we maar weer op ons bed gaan liggen ;p. Ook heeft Roy besloten om vannacht buiten te gaan slapen.

• 11 Augustus 2014 - 20:26

Oom Ton En Tante Lia:

Zo leuk Danique dat jij dit verhaal schrijft. Zo te lezen zijn er zwervers genoeg in Amerika. Zal toch ook wel een rare gewaarwording zijn. Vandaag veel zwervers en ook armoede en gisteren Beverly Hills. Dat is ook Amerika. Is het buiten slapen door Roy goed bevallen? Ga nu jullie volgende verslag lezen.